Nischad Utbildning har analyserat de senaste 3 månadernas Instagram-aktiviteter från Mitsubishi Motors Sweden, baserad i Hökåsen i Västmanland. Under den här tiden har de uppnått en NU-poäng* på 53, vilket är 7 % bättre än medianen.
Publicerar för sällan. Mitsubishi Motors Sweden publicerar ett inlägg igenomsnitt 0,6 gånger i veckan. Det är tyvärr lite lågt. Man bör ligga på minst 2-3 inlägg per vecka för att upprätthålla algoritmens respekt för en. Det finns sätt att åstadkomma detta trots att man har annat att göra.
#Repost @vibilagare with @get_repost ・・・ Laddhybriden Mitsubishi Outlander PHEV har uppdaterats. Ny front, nya material i interiören, snålare bensinmotor samt 15 % längre räckvidd på el. #mitsubishi #gimsswiss2018 #genevamotorshow
Just nu är det slutspurt på specialversionen Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid 100 Year Edition i en begränsad upplaga om 400 bilar. Alla lackerade i rubinsvart metallic och fullmatade med unik utrustning. Välkommen till din Mitsubishi-återförsäljare för en provtur som ger nya perspektiv. …
Tävla med Grandpa! Fram till den 30 november kommer Grandpa Store att lägga ut 5 eller 6 bilder med frågan "Where is Grandpa?" i sitt flöde. Först att svara rätt på frågan i kommentarsfältet går vidare till en tävling där vinnaren får låna en Mitsubishi Outlander Plug-in…
Helt nya Mitsubishi Eclipse Cross är en SUV byggd för att ta dig ut till vidderna. Med högre markfrigång och Mitsubishis avancerade fyrhjulsdrift som tillval tar den dig längre, säkrare och smidigare. Från stadens larm till skogens tystnad, från trånga gator till vidsträckta landskap –…
Vi på Nischad Utbildning är ständigt nyfikna på vad som går hem hos världens sociala medier-användare, och hur man bättre genererar konkret försäljning. Vi analyserar därför löpande fler än 1 miljon verksamheter i de sociala medierna.
Använd sökfunktionen uppe till höger på sidan för att hitta en analys av din eller konkurrentens verksamhet. Eller varför inte söka på ort, län eller bransch.
Vi har utbildat och hjälpt över 1000 verksamheter att få ökad lönsamhet med sina sociala kanaler - alltifrån stora koncerner till små egenföretagare. Ta en titt på vårt kursutbud och boka dig en kursplats redan idag.
NU-poängen (Nischad Utbildning) är ett kvalitetsvärde som Nischad Utbildning har utformat. Det är ett värde mellan 0 och 100 som baseras på de senaste 3 månadernas aktiviteter i de sociala medierna. NU-poängen bygger på följande:
Ett vanligt företag/organisation bör ligga kring 50 NU-poäng eller högre. Ett värde långt under 50 visar på en problematik som behöver åtgärdas. De flesta parametrar i NU-poängen baseras på ditt och andra verksamheters medianvärden och inte medelvärden. Enstaka toppar eller bottennapp påverkar därför inte resultatet. Det är genomgående hög "vardagskvalitet" som premieras.