73

Facebook analysis of

Polisen Huddinge

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Polisen Huddinge, based in Huddinge in Stockholms län. During this time the organization have reached an NU Score* of 73, which is 46 % better than the median.

Your NU Score's components

Engagement
46
Follower Base
100
Frequency
74
Followers
68,5K
Interactions
178,5K
Interactions Per Post
1,1K
Interactions Per Follower
2,6
Posts Per Week
7,7

Successful Posts

Polisen Huddinge

EN RIKTIG HJÄLTE! Klockan 17:21 under kvällen kom larm om en brand i Gladö Kvarn. En man hade känt röklukt och såg sen rök från sin grannes hus. Han sprang dit och öppnade dörren till det rökfyllda huset, ropade efter den boende och fick ett rop på hjälp tillbaka. Han tog sig in i…

3 909 interaction points on 68 472 followers
Polisen Huddinge

VI ÖNSKAR ER EN RIKTIGT GOD JUL! Förra året hade jag en alternativ uppesittarkväll i polisens arrest med gripna brottslingar, och jobbade därefter 12 timmar på julafton. Den här julen jobbar andra samtidigt som jag får smaka av skinkan, smutta på glöggen, slå in sista julklapparna och…

3 895 interaction points on 68 472 followers

Bad Posts

Polisen Huddinge

BOR/JOBBAR/GÅR I SKOLA I SKOGÅS? Kom ner till Skogås centrum nu i eftermiddag och prata med oss som jobbar för att öka din trygghet! Mellan kl. 16 och 18 kan du träffa representanter från polisen, Huddinge kommun, Södertörns brandförsvarsförbund och Huge bostäder inne i Skogås…

73 interaction points on 68 472 followers
Polisen Huddinge

HÖGSÄSONG FÖR BOSTADSINBROTT Vi kan nu summera året 2017 och konstatera att det varit fler bostadsinbrott än någonsin tidigare. Vi kan också konstatera att 52% av årets inbrott inträffade under januari (2017) samt okt-dec. Dvs de 4 mörkare månaderna på året. Av årets totalt 377…

94 interaction points on 68 472 followers

Interactions per post

Other interesting channels

Subscribe to this analysis

Subscribe

"Knowledge that increases revenue is a good investment"

The team behind Nischad Utbildning is constantly curious on what is popular amongst the world's social media users, and how to increase revenue from social media activities. We therefore continuously analyze more than one million companies' activities in social media.

Use the search feature at the top-right of the page to get the analysis of your business, your competitors or local and regional top charts.

We have trained more than a thousand companies how to increase revenue by using social media. Please have a look at course menu.

Our courses (in Swedish)

What is the NU Score?

The NU Score (acronym for Nischad Utbildning) is a quality measurement developed by us, Nischad Utbildning. It's a value between 0 and 100, based on the latest 3 months of activity in social media. The NU score is based on the following:

  • Engagement. A measurement of how engaged your followers have been. By engagement we mean liking, commenting or sharing your posts. A comment means more than a simple like, a share means more than a comment.
  • Follower Base. How big is your potential? A big engagement means nothing without a sizeable and relevant audience.
  • Frequency. How often do you post? The social networks' filter algorithms prefer a steady stream of interesting content.

A regular company/organization should have a NU Score of at least 50. A value below 50 tells you something have to be done to improve your social media activities.

Välkommen till Polisen i Huddinge. Detta är en officiell sida från polisen. Vid akuta situationer ring 112. Mer information på www.polisen.se