65

Facebook analysis of

Advokatbyrån Elisabeth Fritz

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Advokatbyrån Elisabeth Fritz, based in Stockholm in Stockholms län. During this time the organization have reached an NU Score* of 65, which is 30 % better than the median.

Your NU Score's components

Engagement
59
Follower Base
71
Frequency
55
Followers
21,4K
Interactions
96,4K
Interactions Per Post
1,9K
Interactions Per Follower
4,5
Posts Per Week
2,3

Successful Posts

Advokatbyrån Elisabeth Fritz

Domen från Södertörns tingsrätt rörande gruppvåldtäkten i Fittja är en skam för vårt rättssystem. Gruppvåldtäkten är den grymmaste av sitt slag och offret en mycket utsatt kvinna. Inga förövare ska komma undan den här typen av brott. Vi kommer därför överklaga domen och vi anser…

Massi Fritz: Domen är en skam för vårt rättssystem

Fem män som åtalats för en gruppvåldtäkt i Fittja i södra Stockholm friades på tisdagen av Södertörns tingsrätt. Domen kommer att överklagas, säger kvinnans målsägandebiträde Elisabeth Massi Fritz.

4 674 interaction points on 21 353 followers
Advokatbyrån Elisabeth Fritz

Nu får det räcka med alla sexuella ofredanden, våldtäkter, gruppvåldtäkter och övriga vidriga sexbrott. ????????⚖️ Det här är ett långt inlägg med några viktiga punkter som jag personligen ska diskutera med både statsministern @stefanlofven justitieministern @johanssonmorgan70 ????…

3 559 interaction points on 21 353 followers

Bad Posts

Advokatbyrån Elisabeth Fritz

Ett klipp från dagens bevakning i terrormålet. Förhör med Akilov påbörjades i dag och fortsätter i morgon. I dag diskuterade vi även skadeståndsyrkandena från målsägandena. #svt #nyheter #sverige

52 interaction points on 21 353 followers
Advokatbyrån Elisabeth Fritz
89 interaction points on 21 353 followers
2 months ago

Interactions per post

Other interesting channels

Subscribe to this analysis

Subscribe

"Knowledge that increases revenue is a good investment"

The team behind Nischad Utbildning is constantly curious on what is popular amongst the world's social media users, and how to increase revenue from social media activities. We therefore continuously analyze more than one million companies' activities in social media.

Use the search feature at the top-right of the page to get the analysis of your business, your competitors or local and regional top charts.

We have trained more than a thousand companies how to increase revenue by using social media. Please have a look at course menu.

Our courses (in Swedish)

What is the NU Score?

The NU Score (acronym for Nischad Utbildning) is a quality measurement developed by us, Nischad Utbildning. It's a value between 0 and 100, based on the latest 3 months of activity in social media. The NU score is based on the following:

  • Engagement. A measurement of how engaged your followers have been. By engagement we mean liking, commenting or sharing your posts. A comment means more than a simple like, a share means more than a comment.
  • Follower Base. How big is your potential? A big engagement means nothing without a sizeable and relevant audience.
  • Frequency. How often do you post? The social networks' filter algorithms prefer a steady stream of interesting content.

A regular company/organization should have a NU Score of at least 50. A value below 50 tells you something have to be done to improve your social media activities.

Vi är brottsoffrens försvarare! För kostnadsfri juridisk rådgivning inom våra rättsområden, ring oss växel: 08-211560 jour: 0708-670724