67

Instagram analysis of

Zetas Trädgård

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Instagram efforts by Zetas Trädgård, based in Segeltorp in Stockholms län. During this time the organization have reached an NU Score* of 67, which is 33 % better than the median.

Your NU Score's components

Engagement
34
Follower Base
100
Frequency
73
Followers
78,2K
Interactions
160,6K
Interactions Per Post
1,7K
Interactions Per Follower
2,1
Posts Per Week
7,4

Successful Posts

Zetas Trädgård

Man ska ta alla tillfällen som ges att fira - och idag blev det ???? till eftermiddagsfikat! Vi firade det fina priset som Victoria förärats av Elle Decoration; Årets inspiratör! Motiveringen lyder; ”Kreativitet, långsiktighet och affärsmässighet i en sällsynt och unik kombination. Hon…

4 598 interaction points on 78 227 followers
Zetas Trädgård

Luktärt ´Wiltshire Ripple´ är en av våra storfavoriter ur vårt egna frösortiment. Den blommar rikligt och doftar ljuvligt. Blommorna är vitschatterade med fina strimmor från mörkt vinrött till djupt chokladbrunt. Visst är den vacker?! ???????? Finns i vår e-handel och butiken i…

3 455 interaction points on 78 227 followers

Bad Posts

Zetas Trädgård

ZETAS JULKALENDER Lucka 18 Skapa ett vackert stilleben till bordet eller fönstret av våra söta små vaser. Ställ dem på en bricka eller ett rustikt fat. Vaserna är fina som de är men passar även bra ihop med en snittblomma eller ett smalt ljus. Småvaserna finner du här:…

268 interaction points on 78 227 followers
Zetas Trädgård

ZETAS JULKALENDER Lucka 21 Här kan du skapa din egen trägårdsdagbok, där du under årets gång för anteckningar om skötsel, beskärning, nyplanteringar och drömmar inför nästa säsong! Kostar nu 149 kr (ord. 249 kr ), Erbjudandet gäller året ut! Anteckningsboken finner du här:…

333 interaction points on 78 227 followers

Interactions per post

Subscribe to this analysis

Subscribe

"Knowledge that increases revenue is a good investment"

The team behind Nischad Utbildning is constantly curious on what is popular amongst the world's social media users, and how to increase revenue from social media activities. We therefore continuously analyze more than one million companies' activities in social media.

Use the search feature at the top-right of the page to get the analysis of your business, your competitors or local and regional top charts.

We have trained more than a thousand companies how to increase revenue by using social media. Please have a look at course menu.

Our courses (in Swedish)

What is the NU Score?

The NU Score (acronym for Nischad Utbildning) is a quality measurement developed by us, Nischad Utbildning. It's a value between 0 and 100, based on the latest 3 months of activity in social media. The NU score is based on the following:

  • Engagement. A measurement of how engaged your followers have been. By engagement we mean liking, commenting or sharing your posts. A comment means more than a simple like, a share means more than a comment.
  • Follower Base. How big is your potential? A big engagement means nothing without a sizeable and relevant audience.
  • Frequency. How often do you post? The social networks' filter algorithms prefer a steady stream of interesting content.

A regular company/organization should have a NU Score of at least 50. A value below 50 tells you something have to be done to improve your social media activities.