69

Facebook analysis of

Soheila Fors

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Soheila Fors, based in Karlskoga in Örebro län. During this time the organization have reached an NU Score* of 69, which is 39 % better than the median.

Your NU Score's components

Engagement
55
Follower Base
78
Frequency
71
Followers
30,3K
Interactions
128,9K
Interactions Per Post
781
Interactions Per Follower
4,2
Posts Per Week
6,9

Successful Posts

Soheila Fors

Du, försök inte! Att vara djupt kritisk till islamism och till sharia är inte rasism. Försök inte blåsa upp den ankan igen! Vi vet att det inte är sant. Det finns ingen ras som heter muslim eller islamist. Det är inte ens främlingsfientligt. Sverige är fullt av kristna araber, ateistiska…

8 067 interaction points on 30 349 followers
Soheila Fors

Det hände igen. En arg invandrarkvinna ringer till mig. Hon är från Mellanöstern. Efter inledande artigheter och tack för mina inlägg säger hon: - Jag är muslim och jobbar med flyktingar. När jag sätter krav på flyktingar och när jag talar om värderingar då kallas jag in till chefen…

4 884 interaction points on 30 349 followers

Bad Posts

Soheila Fors

Från en artikelserie i Göteborgsposten.

59 interaction points on 30 349 followers
Soheila Fors

Ännu väntar vi på bidrag från Danmark, Finland och Schweiz sedan ser fem personer på plats till att pengarna kommer till rätt adressat. (Fö 2 miljoner drabbade och inget annat)

59 interaction points on 30 349 followers

Interactions per post

Subscribe to this analysis

Subscribe

"Knowledge that increases revenue is a good investment"

The team behind Nischad Utbildning is constantly curious on what is popular amongst the world's social media users, and how to increase revenue from social media activities. We therefore continuously analyze more than one million companies' activities in social media.

Use the search feature at the top-right of the page to get the analysis of your business, your competitors or local and regional top charts.

We have trained more than a thousand companies how to increase revenue by using social media. Please have a look at course menu.

Our courses (in Swedish)

What is the NU Score?

The NU Score (acronym for Nischad Utbildning) is a quality measurement developed by us, Nischad Utbildning. It's a value between 0 and 100, based on the latest 3 months of activity in social media. The NU score is based on the following:

  • Engagement. A measurement of how engaged your followers have been. By engagement we mean liking, commenting or sharing your posts. A comment means more than a simple like, a share means more than a comment.
  • Follower Base. How big is your potential? A big engagement means nothing without a sizeable and relevant audience.
  • Frequency. How often do you post? The social networks' filter algorithms prefer a steady stream of interesting content.

A regular company/organization should have a NU Score of at least 50. A value below 50 tells you something have to be done to improve your social media activities.

Soheila Fors Kalhor är Föreningen Khatoons grundare och talesperson. Sidan sköts primärt av Soheila själv.