81

Facebook analysis of

Kattjouren

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Kattjouren, based in Malmö in Skåne. During this time the organization have reached an NU Score* of 81, which is 63 % better than the median.

Your NU Score's components

Engagement
52
Follower Base
100
Frequency
100
Followers
58,0K
Interactions
211,9K
Interactions Per Post
410
Interactions Per Follower
3,7
Posts Per Week
33,5

Successful Posts

Kattjouren

SNÄLLA, HJÄLP OSS HJÄLPA Carson som misshandlades varje dag & försökte gömma sig i en bil Stora vänliga hunden Carson, som fortfarande vågar tro på oss människor, har ingen anledning alls att göra det. Under sitt liv har han nästan bara mött likgiltighet och grymhet. Sina första…

4 956 interaction points on 57 963 followers
Kattjouren

TILLSAMMANS KAN VI RÄDDA ALLA - Misshandlade Malve söker dig med väldigt mycket kärlek att ge (Skurup) Malve hittades av ett helt fantastiskt par. Den stackars kattpojken hade blivit svårt misshandlad med krossade tänder, synproblem och inre skador som följd. En snara kan ha använts runt…

2 987 interaction points on 57 963 followers

Bad Posts

Kattjouren
20 interaction points on 57 963 followers
5 months ago
Kattjouren

VÄLKOMMEN TILL Kattjourens Jul, där du finner massor av fina julklappar - skänkta av bl.a. en inredningsbutik med fokus på kläder och skor. Kom, träffa oss , drick glögg, hjälp hemlösa katter och fynda, på vår julmarknad nu på söndag den 10:e, mellan kl 13-16 i suveräna resebyrån…

35 interaction points on 57 963 followers

Interactions per post

Subscribe to this analysis

Subscribe

"Knowledge that increases revenue is a good investment"

The team behind Nischad Utbildning is constantly curious on what is popular amongst the world's social media users, and how to increase revenue from social media activities. We therefore continuously analyze more than one million companies' activities in social media.

Use the search feature at the top-right of the page to get the analysis of your business, your competitors or local and regional top charts.

We have trained more than a thousand companies how to increase revenue by using social media. Please have a look at course menu.

Our courses (in Swedish)

What is the NU Score?

The NU Score (acronym for Nischad Utbildning) is a quality measurement developed by us, Nischad Utbildning. It's a value between 0 and 100, based on the latest 3 months of activity in social media. The NU score is based on the following:

  • Engagement. A measurement of how engaged your followers have been. By engagement we mean liking, commenting or sharing your posts. A comment means more than a simple like, a share means more than a comment.
  • Follower Base. How big is your potential? A big engagement means nothing without a sizeable and relevant audience.
  • Frequency. How often do you post? The social networks' filter algorithms prefer a steady stream of interesting content.

A regular company/organization should have a NU Score of at least 50. A value below 50 tells you something have to be done to improve your social media activities.

Kattjouren är ett ideellt nätverk som genom Facebook förmedlar hjälp till katter i nöd. Vi har en kompromisslös inställning när det handlar om synen på djur som individer med en rätt till sitt liv. Vi stödjer aldrig att friska katter dödas.