Facebook analysis of

Nextstore Group AB

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Nextstore Group AB. During this time the organization have reached an NU Level* of 61, which is 11 % better than the average in Sverige.

Engagemang
77
Följarskara
50
Frekvens
27
NU-poäng
61
Followers
473
Interactions
143
Interaktioner Per Post
20,4
Interactions Per Follower
0,3
Posts Per Week
0,5


Appreciation Level Ranking
Consulting Agency in Gävleborg#2
Business Service in Gävleborg#4
Gävle#16
Consulting Agency in Sverige#33
Business Service in Sverige#35
Gävleborg#129
Sverige#4 915

Successful Posts

Nextstore Group AB

Säljare Chiquita Stockholm. Nu finns chansen att få jobba som säljare för Chiquita på distrikt Stockholm. Se annons länk för mer information. https://www.metrojobb.se/jobb/1259396-säljare

31 interaction points on 473 followers
Nextstore Group AB

SÄLJARE DAGLIGVARUHANDELN Nu söker vi en vikarierande säljare för vår säljkår Meda (a Mylan Company). Distriktet är Gävle - Västerås - Örebro. Se annons för mer information.

25 interaction points on 473 followers

Bad Posts

Nextstore Group AB

Nextstore är med och lanserar One Blade via vår säljkår på just ICA. Passa på att tävla nedan.

6 interaction points on 473 followers
Nextstore Group AB

Säljare Sökes till Pierre Robert med distrikt Västerås med omnejd. Vänligen kontakta Rickard Molin på Nextstore vid intresse alternativt se länk nedan. https://www.metrojobb.se/jobb/1272025-säljare Tel: 070-8920400 Mail: rickard.molin@nextstore.se

17 interaction points on 473 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 7 weeks ago