Facebook analysis of

Matakrobaterna

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Matakrobaterna. During this time the organization have reached an NU Level* of 14, which is 36 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
27
Frekvens
23
NU-poäng
14
Followers
169
Interactions
123
Interaktioner Per Post
20,5
Interactions Per Follower
0,7
Posts Per Week
0,5


Appreciation Level Ranking
Specialty Grocery Stores in Jönköpings län#39
Food & Grocery in Jönköpings län#102
Huskvarna#170
Specialty Grocery Stores in Sverige#880
Food & Grocery in Sverige#3 116
Jönköpings län#4 247
Sverige#130 002

Successful Posts

Matakrobaterna

Om någon är lite mer intresserad av att se vad vi håller på med och vad vi tycker är bra så kan du gå med i vår grupp Matakrobaterna. Alla är välkomna

27 interaction points on 169 followers
Matakrobaterna

Ett bra recept görs inte av sig själv. Det krävs ett antal försök för att få till det.Nu har vi nog fått ihop ett bra recept på grova frallor som ska avsmakas av vår lilla testgrupp. Ulla kommer framöver att på Bikupan låta er avsmaka dessa små godingar bakade på åkerbönan.Vi…

25 interaction points on 169 followers

Bad Posts

Matakrobaterna

På Kafé Braheparken i Jönköping går det att få en bönklämma gjord på vårat böntunnbröd. Jättenyttigt med groddar och annat smaskigt i,yummy

12 interaction points on 169 followers
Matakrobaterna

Här är den,åkerbönan.En böna som vi lyckats baka goda frallor av

19 interaction points on 169 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 weeks ago