Facebook analysis of

Coop Extra Fjällbacken

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Coop Extra Fjällbacken. During this time the organization have reached an NU Level* of 69, which is 19 % better than the average in Sverige.

Engagemang
100
Följarskara
34
Frekvens
33
NU-poäng
69
Followers
218
Interactions
507
Interaktioner Per Post
19,5
Interactions Per Follower
2,3
Posts Per Week
0,7


Appreciation Level Ranking
Food & Grocery in Gävleborg#1
Gävle#3
Gävleborg#21
Food & Grocery in Sverige#22
Sverige#890

Successful Posts

Coop Extra Fjällbacken

2 för 10:- på vår egen glass denna vecka och ingen är gladare än chefen

55 interaction points on 218 followers
Coop Extra Fjällbacken

Vi är glada och stolta över att nu vara en certifierad butik

54 interaction points on 218 followers

Bad Posts

Coop Extra Fjällbacken

Möt Karin, Henric och Sture - ägarombud på Coop. Vill du också vara med och påverka? Kandidera till ägarombud: https://www.coop.se/val

Bli ägarombud på Coop - som Karin.

Karin är ägarombud på Coop för att hon vill att våra varor skapas med omtanke om miljön. Tycker du också att hållbarhet är viktigt? Kandidera till att bli äg...

0 interaction points on 218 followers
Coop Extra Fjällbacken

Coop | Sveriges grönaste matkedja

På coop.se kan du handla mat i vår nätbutik, inspireras av tusentals recept, hitta bra erbjudanden samt se dina medlemspoäng. Vi gör din vardag godare!

1 interaction points on 218 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 days ago