Instagram analysis of

Lövsta Stuteri & Seminstation

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Instagram efforts by Lövsta Stuteri & Seminstation. During this time the organization have reached an NU Level* of 69, which is 19 % better than the average in Sverige.

Engagemang
52
Följarskara
89
Frekvens
63
NU-poäng
69
Followers
20,0K
Interactions
48,3K
Interaktioner Per Post
680
Interactions Per Follower
2,4
Posts Per Week
4,6


Appreciation Level Ranking
Upplands Väsby#1
Stockholms län#160
Sverige#1 019

Successful Posts

Lövsta Stuteri & Seminstation

Benefit - kommer han gå i farfar Benetton Dreams fotspår?! Hemma i ridhuset går han i de hovspåren iaf

1 761 interaction points on 20 006 followers
Lövsta Stuteri & Seminstation

Välkommen hem Benefit, sonson till Benetton Dream FRH!

1 727 interaction points on 20 006 followers

Bad Posts

Lövsta Stuteri & Seminstation

Den första som svarar rätt på dagens fråga genom att kommentera, vinner en fri veterinäravgift på Lövsta Seminstation (för ett sto, under 2018). ”Vilket år öppnade Lövsta Seminstation?” #lövstaseminstation #lövstastuteri #lövstajulkalender

149 interaction points on 20 006 followers
Lövsta Stuteri & Seminstation

Ett sundare liv återfinns som nyårslöfte hos många, denna kan vara en bra start! Skriv med max 25 ord ditt bästa tips för ett hälsosammare liv för hästmännskor i farten! Maila: semin@lovstastuteri.com #lövstaseminstation #lövstastuteri #lövstajulkalender

152 interaction points on 20 006 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Instagram 5 weeks ago