Facebook analysis of

Kaffehörnan

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Kaffehörnan. During this time the organization have reached an NU Level* of 10, which is 40 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
4
Frekvens
37
NU-poäng
10
Followers
25,0
Interactions
9,0
Interaktioner Per Post
1,8
Interactions Per Follower
0,4
Posts Per Week
0,7


Appreciation Level Ranking
Organizations in Jönköpings län#102
Habo#154
Organizations in Sverige#3 024
Jönköpings län#5 043
Sverige#154 367

Successful Posts

Kaffehörnan

Habos lucia har gästat oss på Kärrsgården.

3 interaction points on 25 followers
Kaffehörnan

God fortsättning på det nya året. Nu är julen över och vi hoppas att ni, precis som vi, är sugna på ett nytt arbetsår. Välkomna alla nya och gamla kunder till Kaffehörnan. Vi slår upp portarna på måndag 8 januari kl.9.00. Där kan du köpa din morgonfralla @ 10kr eller en tallrik…

2 interaction points on 25 followers

Bad Posts

Kaffehörnan

Freda 15 december blir det julfrukost. Det blir även den sista frukosten för detta år. Välkommen hit.

0 interaction points on 25 followers
Kaffehörnan

God fortsättning på det nya året. Nu är julen över och vi hoppas att ni, precis som vi, är sugna på ett nytt arbetsår. Välkomna alla nya och gamla kunder till Kaffehörnan. Vi slår upp portarna på måndag 8 januari kl.9.00. Där kan du köpa din morgonfralla @ 10kr eller en tallrik…

2 interaction points on 25 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 6 weeks ago