Instagram analysis of

Djurens Rätt

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Instagram efforts by Djurens Rätt. During this time the organization have reached an NU Level* of 62, which is 12 % better than the average in Sverige.

Engagemang
57
Följarskara
100
Frekvens
0
NU-poäng
62
Followers
72,0K
Interactions
444,2K
Interaktioner Per Post
4,0K
Interactions Per Follower
6,2
Posts Per Week
0,0


Appreciation Level Ranking
Hedemora#3
Dalarna#103
Sverige#5 199

Successful Posts

Djurens Rätt

Väljer du bort pälsprodukter i vinter? Kommentera med en

11 729 interaction points on 71 955 followers
Djurens Rätt

HÄSTARNA DRABBAS NÄR VI TURISTAR Alltför ofta får Djurens Rätt bilder och rapporter om hästar som far illa runt om i världen när de tvingas dra runt på turister. Men en glädjande nyhet är att Barcelona från sommaren 2018 beslutat sig för att i princip upphöra med detta djurplågeri -…

7 928 interaction points on 71 955 followers

Bad Posts

Djurens Rätt

VÄLKOMMEN TILL JULÖPPET PÅ DJURENS RÄTTS KONTOR! Lördagen den 9 december kl. 11-15 bjuder vi på smarrigt djurvänligt julfika, quiz och naturligtvis julklappsshopping och möjligt att ge bort ett medlemskap i julklapp på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Fixa dina klappar och gör…

569 interaction points on 71 955 followers
Djurens Rätt

Julen är bäst när den är god för alla! ⛄️ Missa inte recept på godsaker till julbordet som glasmästarauberginesill, gravad morot och vegansk gubbröra - rätter som låter

1 471 interaction points on 71 955 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Instagram 2 months ago