Facebook analysis of

Markentreprenader i Östersund AB

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Markentreprenader i Östersund AB. During this time the organization have reached an NU Level* of 57, which is 7 % better than the average in Sverige.

Engagemang
76
Följarskara
32
Frekvens
39
NU-poäng
57
Followers
242
Interactions
549
Interaktioner Per Post
54,9
Interactions Per Follower
2,3
Posts Per Week
0,8


Appreciation Level Ranking
Krokom#4
Local Business in Jämtland#10
Jämtland#172
Local Business in Sverige#475
Sverige#11 563

Successful Posts

Markentreprenader i Östersund…

Spårbytet i Storlien fortsätter, schakt och makadam har gått i en rasande takt och vi är nu färdig med dom momenten, trevligt nog ett skift före tidplan. Nu byggs det spår och spårriktaren ska rulla över imorgon natt. Om 70 timmar kommer Nabotåget rulla in från Norge och passagerarna…

114 interaction points on 242 followers
Markentreprenader i Östersund…

I Storlien fortsätter vi att jobba oss framåt. På fredag drar vi igång ett spårbyte som kommer pågå dygnet runt i ca 7 dagar. Ett par av våra killar håller till i Lycksele med lite diverse extra arbeten på terminalen som vi gjorde åt Sca ifjol. Vi har även ett par man i Borlänge som…

96 interaction points on 242 followers

Bad Posts

Markentreprenader i Östersund…

VW caddy 1,9 tdi-2008 Strax under 21000 mil. Nybesiktad 2017-10-13 med en bra att veta notering, vänster fram fjäder sprucken. Går bra, rostfläckar finns. Manuell, framhjulsdriven, sov däck i bra skick. Dieselvärmare med fjärr. Motor och kupévärmare. AC climatic Antisladd Extraljus…

3 interaction points on 242 followers
Markentreprenader i Östersund…

Idag hämtar vi ut en ny WV Caddy till Göte Olofsson från Berners. Just nu försöker vi lära oss alla finesser.

25 interaction points on 242 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 6 weeks ago