Facebook analysis of

Uffes Blås AB

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Uffes Blås AB. During this time the organization have reached an NU Level* of 13, which is 37 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
16
Frekvens
36
NU-poäng
13
Followers
104
Interactions
125
Interaktioner Per Post
13,9
Interactions Per Follower
1,2
Posts Per Week
0,7


Appreciation Level Ranking
Business Service in Värmland#29
Deje#43
Business Service in Sverige#678
Värmland#3 545
Sverige#115 715

Successful Posts

Uffes Blås AB

Idag har vi haft besök av EU- och handelsminister Ann Linde, som besökte Värmland och Forshaga Kommun för att få inblick i hur det är att driva företag på landsbygden. Här i musicerande med Uffe i direktsänd lokalradio.

28 interaction points on 104 followers
Uffes Blås AB

Michael har just lastat bussen för att åka till SMI i Flemmingsberg där han ska medverka i RUM:s musiksymposium. En 2-dagars fortbildning med seminarier och workshops. Vi hoppas att han lär sig något... ;)

16 interaction points on 104 followers

Bad Posts

Uffes Blås AB

För dej som följer oss på Facebook har vi nu ett specialerbjudande: Ett smidigt ventilhusskydd för trumpet i läder. Det är enkelt, rått och snyggt. Kanske lämplig till far på söndag? Nu: 45 kr (ord.120 kr). Beställ via Facebook, e-mail eller telefon. Gäller hela november. /Jenny

4 interaction points on 104 followers
Uffes Blås AB

Tamas visar Ann Linde hur man renoverar en klocka.

5 interaction points on 104 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 weeks ago