Facebook analysis of

Liberalerna

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Liberalerna. During this time the organization have reached an NU Level* of 74, which is 24 % better than the average in Sverige.

Engagemang
52
Följarskara
100
Frekvens
68
NU-poäng
74
Followers
25,7K
Interactions
16,9K
Interaktioner Per Post
324
Interactions Per Follower
0,7
Posts Per Week
6,0


Appreciation Level Ranking
Organizations in Stockholms län#1
Political Organizations in Sverige#3
Political Organizations in Stockholms län#3
Political Party in Sverige#3
Political Party in Stockholms län#3
Organizations in Sverige#5
Stockholm#12
Stockholms län#43
Sverige#211

Successful Posts

Liberalerna

När nazister mobiliserar måste vi andra också göra det. Vår valaffisch från 1936 är lika aktuell då som nu. Bli medlem här, och stöd kampen för frihet och allas lika värde. https://www.liberalerna.se/bli-medlem/

2 648 interaction points on 25 657 followers
Liberalerna

Selma Lagerlöf - författare, rösträttsaktivist och medgrundare av Liberalerna. L ❤️ Selma

868 interaction points on 25 657 followers

Bad Posts

Liberalerna
25 interaction points on 25 657 followers
2 months ago
Liberalerna

Idag besökte Jan och Allianskollegorna äldreboendet Persikan i Akalla. De boende kan prata persiska med de anställda, de serveras persisk mat och en gång i veckan är det persisk dans. Heja valfrihet och att man ska få välja vilket äldreboende man vill!

70 interaction points on 25 657 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 12 h ago