Instagram analysis of

I S K O G O C H M A R K

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Instagram efforts by I S K O G O C H M A R K . During this time the organization have reached an NU Level* of 78, which is 28 % better than the average in Sverige.

Engagemang
57
Följarskara
96
Frekvens
78
NU-poäng
78
Followers
23,4K
Interactions
33,5K
Interaktioner Per Post
1,5K
Interactions Per Follower
1,4
Posts Per Week
8,8


Appreciation Level Ranking
Karlstad#0
Värmland#1
Sverige#70

Successful Posts

I S K O G O C H M A R K

Visst förändras skogens karaktär under årstidernas gång. Men jag känner mig alltid lika hemma

3 023 interaction points on 23 366 followers
I S K O G O C H M A R K

My arms will hold you keep you safe and warm This bond between us Can´t be broken I will be there for you always I know we´re different but deep inside us We´re not that different at all You´ll be in my heart Now and forever more Kärleken är störst. Det är den jag lever för. Allt annat…

2 947 interaction points on 23 366 followers

Bad Posts

I S K O G O C H M A R K

Traditioner. När jag var liten lyssnade/sjöng jag i ett luciatåg och åt tomtegröt med alldeles för mycket socker på den här dagen på året. Det bästa var gröten tyckte jag. Och att man äntligen släckte lysrören i klassrummet och tände levande ljus istället. Det blev alltid tjafs och…

382 interaction points on 23 366 followers
I S K O G O C H M A R K

Nu går det att köpa boken av oss på vår hemsida och beställer ni nu så blir den även signerad!

779 interaction points on 23 366 followers

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Instagram 29 h ago