Facebook analysis of

Marshall´s catering

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 90 days of Facebook efforts by Marshall´s catering. During this time the organization have reached an Appreciation Level* of 63, which is 13 % better than the average in Sverige.

Engagemang
100
Följarskara
25
Frekvens
21
NU-poäng
63
Followers
213
Interactions
228
Interaktioner Per Post
25,3
Interactions Per Follower
1,1
Posts Per Week
0,4

Successful Posts

Marshall´s catering

Jag tävlade i grön gastronomi idag och lyckades ta mig till final! Kul!/Marianne

47 interactions on 213 followers
Marshall´s catering

Under september har det varit full rulle! Månaden avslutades med att jag var i finaltävlingen om "2017 års gröna mästerkock". Tävlingen gick av stapeln utomhus i samband med matfestivalen "Smaka på Värmland" på Gustafsviksområdet utanför Kristinehamn. Jag lagade en…

42 interactions on 213 followers

Bad Posts

Marshall´s catering

Internationellt bröllop den 1 september i Sjönnebol, Säffle, fem -sex olika språk hördes under kvällen. Och en buffé med svenska förtecken. Maten uppskattades mycket!

9 interactions on 213 followers
Marshall´s catering

Detta kom i posten i dag från ett av våra bröllopspar, Cecilia och Markus! Jag blev jätte glad! /Marianne

17 interactions on 213 followers

Interaktioner per inlägg

Följare

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 h ago