Instagram analysis of

Svenska Ridsportförbundet

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Instagram efforts by Svenska Ridsportförbundet. During this time the organization have reached an NU Level* of 79, which is 29 % better than the average in Sverige.

Engagemang
53
Följarskara
100
Frekvens
85
NU-poäng
79
Followers
32,0K
Interactions
143,8K
Interaktioner Per Post
1,7K
Interactions Per Follower
4,5
Posts Per Week
10,8


Appreciation Level Ranking
Kolbäck#0
Nonprofit Organization in Västmanland#1
Västmanland#3
Nonprofit Organization in Sverige#5
Sverige#44

Successful Posts

Svenska Ridsportförbundet

Svenska folket har talat - Jerringpriset till Peder Fredricson!! Det är sjunde gången en idrottare får priset två år i rad

11 323 interaction points on 32 046 followers
Svenska Ridsportförbundet

Stjärnorna anländer till @idrottsgalan

5 811 interaction points on 32 046 followers

Bad Posts

Svenska Ridsportförbundet

Morgonpromenad på gatorna runt Friends Arena. Det är tidiga morgnar om man är showhäst på @swehorseshow ❤️

424 interaction points on 32 046 followers
Svenska Ridsportförbundet

Bakom lucka 3 hittar vi Romeo från Sollefteå RF, en hjälte i alla lägen. Romeo går alla sorters lektioner, ridlekis, lektioner för funktionshindrade och med de allra bästa. Med glimten i ögat drar han iväg en liten glädjebock ibland, men bara med de erfarna som han vet inte åker i backen.…

427 interaction points on 32 046 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Instagram 4 weeks ago