Facebook analysis of

Ost och Bryggstubua

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Ost och Bryggstubua. During this time the organization have reached an NU Level* of 11, which is 39 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
24
Frekvens
15
NU-poäng
11
Followers
152
Interactions
110
Interaktioner Per Post
27,5
Interactions Per Follower
0,7
Posts Per Week
0,3


Appreciation Level Ranking
Farms in Jämtland#11
Krokom#52
Farms in Sverige#792
Jämtland#1 875
Sverige#145 263

Successful Posts

Ost och Bryggstubua

Julöppet i gårdsbutiken torsdag-lördag kl 12-16! Här finns något gottgott till julbord och klapp. Välkommen!

44 interaction points on 152 followers
Ost och Bryggstubua

Nu i januari är det storstädning i mejeriet och en del annat som ska göras. Gårdsbutiken är därför stängd fredagar. Plinga 070-256 8006 om du är sugen på en god ost, så ska det nog kunna ordna sig ändå. Men - den Bryggstulagrad getosten är tyvärr slut! Snart är det dags att göra årets!

20 interaction points on 152 followers

Bad Posts

Ost och Bryggstubua

Lördag 2 dec kl 12-16 ses vi väl på Gamla lanthandelns julmarknad i Krokom!? Getcheddar från juni 2016 - det blir nått att bita i i jul! Men lugn, det finns förstås Bryggstu Blå mm. Och Hemmings, stiltonost perfekt till pepparkakor med tillbehör!

16 interaction points on 152 followers
Ost och Bryggstubua

Nu i januari är det storstädning i mejeriet och en del annat som ska göras. Gårdsbutiken är därför stängd fredagar. Plinga 070-256 8006 om du är sugen på en god ost, så ska det nog kunna ordna sig ändå. Men - den Bryggstulagrad getosten är tyvärr slut! Snart är det dags att göra årets!

20 interaction points on 152 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 weeks ago