Facebook analysis of

MEKOM

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by MEKOM. During this time the organization have reached an NU Level* of 13, which is 37 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
8
Frekvens
46
NU-poäng
13
Followers
53,0
Interactions
97,0
Interaktioner Per Post
6,1
Interactions Per Follower
1,8
Posts Per Week
0,9


Appreciation Level Ranking
Commercial & Industrial Equipment in Jönköpings län#5
Industrial Company in Jönköpings län#33
Commercial & Industrial Equipment in Sverige#126
Huskvarna#182
Industrial Company in Sverige#480
Jönköpings län#4 458
Sverige#136 571

Successful Posts

MEKOM

Förra året stöttade vi Barndiabetesfonden och året innan det UNICEF. Även i år väljer vi bort julklapparna och skänker pengarna till Ankarstiftelsen och deras pågående skolprojekt där Mared AB med ekonomiskt stöd och ett STORT engagemang bidragit till en nybyggd skola.

Årets julgåva till skolprojekt i Colombia och Mexico – Mekom

Traditionsenligt går julklappspengen till välgörenhet - i år skänker vi dem till Maredskolan och Ankarstiftelsens övriga skolprojekt i Colombia och Mexico.

12 interaction points on 53 followers
MEKOM

Då vill vi på Mekom passa på att önska er alla en riktigt mysig julhelg tillsammans med vänner och familj. God jul från Huskvarna!

8 interaction points on 53 followers

Bad Posts

MEKOM

Gör som många andra, se fördelarna med Connex spännbussningar. Beställ gärna prover och läs mer här https://mekom.se/se/produkter/spannbussning/

6 interaction points on 53 followers
MEKOM

Vi vill tacka alla besökare för en fantastisk mässvecka på Elmia Subcontractor! Mycket folk och roliga, intensiva dagar! Nu laddar vi om för Underhållsmässan 2018, väl mött även då! #subontractor2017 #underhåll2018 #mekom #detaljersomgörskillnad

6 interaction points on 53 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 5 weeks ago