Facebook analysis of

MEKOM

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 90 days of Facebook efforts by MEKOM. During this time the organization have reached an Appreciation Level* of 11, which is 39 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
6
Frekvens
39
NU-poäng
11
Followers
51,0
Interactions
147
Interaktioner Per Post
10,5
Interactions Per Follower
2,9
Posts Per Week
0,8

Successful Posts

MEKOM

Superglada över att få presentera vår nya kollega!

Möt vår nya innesäljare Karin!

Sedan den 17 augusti jobbar Karin Tubbin som innesäljare hos oss på Mekom. Vi passade på att ställa några frågor till vårt nyförvärv!

49 interactions on 51 followers
MEKOM

Idag överraskade vi vår kollega Sofia med blommor och cykeltårta för att ha kammat hem guld i mountainbike-SM D30. Grattis!

20 interactions on 51 followers

Bad Posts

MEKOM

Välfyllda lokaler här i huset när Mared AB stod som en av arrangörerna till Trädagars & dessutom firade 50-årsjubileum! Grattis från oss på systerbolaget

Rekordmånga besökare på Trädagars

Årets Trädagars, en branschmässa för Sveriges leverantörer av träbearbetningsmaskiner, besöktes i år av mellan 600 och 700 kunder och leverantörer.

2 interactions on 51 followers
MEKOM

I oktober träffar ni oss i Borlänge! Kom in till oss i montern så berättar vi hur vi kan samarbeta med dig som maskinbyggare, underhållsansvarig, konstruktör eller inköpare. Hela sortimentet på www.mekom.se

3 interactions on 51 followers

Interaktioner per inlägg

Följare

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 days ago