Facebook analysis of

JF:s hushållsservice & handel AB

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 90 days of Facebook efforts by JF:s hushållsservice & handel AB. During this time the organization have reached an Appreciation Level* of 16, which is 34 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
14
Frekvens
51
NU-poäng
16
Followers
118
Interactions
397
Interaktioner Per Post
99,3
Interactions Per Follower
3,4
Posts Per Week
1,3

Successful Posts

JF:s hushållsservice & handel…

Allt för många fungerande apparater och maskiner slängs helt i onödan bara för att vi som använder dom inte vet att det det finns tillbehör och reservdelar att tillgå. Istället för att slänga, så är det billigare att köpa delar och tillbehör. Dessutom mycket bättre för miljön !!…

375 interactions on 118 followers
JF:s hushållsservice & handel…

Hej ! En konst och hantverksmässa äger rum i Forshaga kommun den 26-27 Augusti klockan 11 - 17. Flyer och program finns att hämta hos JF:s service på Bromsgatan 12 i K-D

13 interactions on 118 followers

Bad Posts

JF:s hushållsservice & handel…

Etui med uttag för laddning med både usb och vanlig sladd från OralB. Passar endast vissa modeller. Finns i svart och vitt. Perfekt om man är på resande fot !

4 interactions on 118 followers
JF:s hushållsservice & handel…

Mer säsongsbetonade delar i form av köttkvarn, korvhorn, hålskiva och kniv Till bl.a Bosch, Braun och OBH-Nordica

5 interactions on 118 followers

Interaktioner per inlägg

Följare

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 days ago