Facebook analysis of

Jonsson Lastvagnar AB

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Jonsson Lastvagnar AB. During this time the organization have reached an NU Level* of 21, which is 29 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
29
Frekvens
51
NU-poäng
21
Followers
183
Interactions
165
Interaktioner Per Post
23,6
Interactions Per Follower
0,9
Posts Per Week
1,2


Appreciation Level Ranking
Engineering Services in Gävleborg#5
Motor Vehicle Company in Gävleborg#19
Engineering Services in Sverige#144
Motor Vehicle Company in Sverige#749
Gävle#835
Gävleborg#2 578
Sverige#94 623

Successful Posts

Jonsson Lastvagnar AB

I dag fick Gävle Fjärrfrakt AB sin nya Kaupetrailer med Heat King-värmare. Tillsammans med en dolly från Parator ska den trafikera Gävleborg-Skåne. Många, många mil och åtskilliga tusentals ton väntar de närmaste 12-15 åren. Ännu en slitvarg från Kaupe har börjat gnugga asfalt!

41 interaction points on 183 followers
Jonsson Lastvagnar AB

Ännu ett "set" bestående av växelskåp och trailer från Kaupe levererat till AGA / PEMA. Just dessa enheter ska köras av Dahlqvist Transport AB / Maserfrakt

29 interaction points on 183 followers

Bad Posts

Jonsson Lastvagnar AB

I eftermiddags rullade Multimercan i väg på en leveransrunda söderut: 5-axlad vagn till Sune Janssons Åkeri i Uddevalla, dolly till Arla Foods i Jönköping och växelskåp till Börjes Transport i Växjö! I retur hämtar vi ett begagnat släp från PEMA i Helsingborg!

24 interaction points on 183 followers
Jonsson Lastvagnar AB

Innan vi stängde för julen tvättade vi ett nytt ekipage som vi ska leverera till kund efter nyår. Vilken köparen är avslöjar vi då! Praktiskt att bo granne med Gefle Lastbilstvätt! God Jul till er alla!

25 interaction points on 183 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 3 weeks ago