Facebook analysis of

Jonsson Lastvagnar AB

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 90 days of Facebook efforts by Jonsson Lastvagnar AB. During this time the organization have reached an Appreciation Level* of 18, which is 32 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
20
Frekvens
51
NU-poäng
18
Followers
165
Interactions
267
Interaktioner Per Post
33,4
Interactions Per Follower
1,6
Posts Per Week
1,3

Successful Posts

Jonsson Lastvagnar AB

Denna femaxlade Kaupe lastväxlarvagn har vi levererat till Hedesunda Frakt AB. Lycka till med nya vagnen önskar vi Johan med personal!

52 interactions on 165 followers
Jonsson Lastvagnar AB

Nu är Gefle Lastbilstvätt igång! Välkommen till Ersbogatan 4 och tvätta ditt ekipage!

47 interactions on 165 followers

Bad Posts

Jonsson Lastvagnar AB

I dag rullar detta snofsiga Kaupe-ekipage ut på vägarna för första gången! Stefan Carlsson och de andra på Stadsbudskontoret i Ludvika gillar Kaupe. Absoluta merparten av alla fordon hos Stadsbuden är byggda hos Kaupe. Det gillar vi!! Tack för fortsatt förtroende!

20 interactions on 165 followers
Jonsson Lastvagnar AB

I dag började de båda containertrailrarna och tvillingarna YHT 599 och YHT 600 sitt långa yrkesverksamma liv hos Sören Thyr AB. Vagnarna är specialbyggda för just denna kund av PACTON. Utöver de vanliga containerstorlekarna klarar de också av att transportera 2 st 7,82 meters…

21 interactions on 165 followers

Interaktioner per inlägg

Följare

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 days ago