Facebook analysis of

Björns Åkeri AB

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 90 days of Facebook efforts by Björns Åkeri AB. During this time the organization have reached an Appreciation Level* of 0, which is 50 % worse than the average in Sverige.

Followers
430
Interactions
1,0K
Interaktioner Per Post
104
Interactions Per Follower
2,4
Posts Per Week
0,2

Successful Posts

Björns Åkeri AB

Här är då alltså skapelsen från Liebherr som vi ska lära oss utan och innan här nere i Tyskland. Detta med hjälp från återförsäljaren Alfab i Sverige. Detta är en MK88 alltså mobil tornkran. Mer info kommer under veckan..

140 interactions on 430 followers
Björns Åkeri AB

Kranförareliten gör Högbobruk!

127 interactions on 430 followers

Bad Posts

Björns Åkeri AB

Ytterligare ett spännande uppdrag, denna gång monteras en ny generator på 17 ton i källaren på en kraftstation åt Gävle Energi.

65 interactions on 430 followers
Björns Åkeri AB

Jag (Johan) och Bengt är ute i Europa, skissen berättar lite om vad som är på gång.. mer info kommer i veckan!

76 interactions on 430 followers

Interaktioner per inlägg

Följare

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 8 days ago