Facebook analysis of

Solrosen

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Solrosen. During this time the organization have reached an NU Level* of 21, which is 29 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
27
Frekvens
53
NU-poäng
21
Followers
172
Interactions
1,3K
Interaktioner Per Post
53,5
Interactions Per Follower
7,5
Posts Per Week
1,8


Appreciation Level Ranking
Homes in Västra Götaland#38
Ulricehamn#152
Organizations in Västra Götaland#169
Homes in Sverige#407
Organizations in Sverige#2 014
Västra Götaland#8 874
Sverige#84 548

Successful Posts

Solrosen

Detta är Viktoria hon är 30 år och undersköterska, här på solrosen har hon jobbat i 5 år. Hon gillar att jobba som undersköterska då det är ett väldigt varierat jobb och man får göra vardagen lite roligare för de äldre.

134 interaction points on 172 followers
Solrosen

Vi är väldigt stolta över vår personal på Solrosen därför vill vi presentera dem för er. Först ut är Nurije, hon är 37 år och började jobba på Solrosen som timvikarie och har nu sedan ett år tillbaka en tillsvidaretjänst. Hon tycker att det bästa med jobbet är att få göra det…

111 interaction points on 172 followers

Bad Posts

Solrosen

Ikväll har vi anhörigmöte på Solrosen. Vi presenterar bla Min vård och omsorgspärm och informerar om våra kvalitetsregister.

24 interaction points on 172 followers
Solrosen

Skivor till kaffet med Roger Jarvid i dag.

27 interaction points on 172 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 weeks ago