Facebook analysis of

Kattjouren

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Kattjouren. During this time the organization have reached an NU Level* of 82, which is 32 % better than the average in Sverige.

Engagemang
53
Följarskara
100
Frekvens
100
NU-poäng
82
Followers
57,4K
Interactions
168,0K
Interaktioner Per Post
413
Interactions Per Follower
2,9
Posts Per Week
28,8


Appreciation Level Ranking
Malmö#0
Skåne#1
Sverige#9

Successful Posts

Kattjouren

SNÄLLA, HJÄLP OSS HJÄLPA Carson som misshandlades varje dag & försökte gömma sig i en bil Stora vänliga hunden Carson, som fortfarande vågar tro på oss människor, har ingen anledning alls att göra det. Under sitt liv har han nästan bara mött likgiltighet och grymhet. Sina första…

4 956 interaction points on 57 370 followers
Kattjouren

TILLSAMMANS KAN VI RÄDDA ALLA - Misshandlade Malve söker dig med väldigt mycket kärlek att ge (Skurup) Malve hittades av ett helt fantastiskt par. Den stackars kattpojken hade blivit svårt misshandlad med krossade tänder, synproblem och inre skador som följd. En snara kan ha använts runt…

2 999 interaction points on 57 370 followers

Bad Posts

Kattjouren
20 interaction points on 57 370 followers
2 months ago
Kattjouren

VÄLKOMMEN TILL Kattjourens Jul, där du finner massor av fina julklappar - skänkta av bl.a. en inredningsbutik med fokus på kläder och skor. Kom, träffa oss , drick glögg, hjälp hemlösa katter och fynda, på vår julmarknad nu på söndag den 10:e, mellan kl 13-16 i suveräna resebyrån…

35 interaction points on 57 370 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 3 weeks ago