Instagram analysis of

IBF Falun

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Instagram efforts by IBF Falun. During this time the organization have reached an NU Level* of 52, which is 2 % better than the average in Sverige.

Engagemang
54
Följarskara
74
Frekvens
0
NU-poäng
52
Followers
14,2K
Interactions
51,6K
Interaktioner Per Post
818
Interactions Per Follower
3,6
Posts Per Week
0,0


Appreciation Level Ranking
Falun#88
Dalarna#651
Sverige#26 287

Successful Posts

IBF Falun

Idag har vi fint besök på träningen! Bröderna Lycke och Viggo Engelholm från Växjö bär på en obotlig ögonsjukdom som gör att de kommer att förlora synen. Nu vill de uppleva så mycket de bara kan medan de har den kvar och en av drömmarna var att få träna tillsammans med Alexander…

2 205 interactions on 14 165 followers
IBF Falun

Nytt kontrakt! För Er som inte var på plats igår så kan vi meddela den stora nyheten att vår lagkapten Rasmus Enström förlängt sitt kontrakt med klubben. Det nya kontraktet sträcker sig över denna och ytterligare tre säsonger . Nu siktar vi på fler titlar tillsammans! @r_e7…

1 911 interactions on 14 165 followers

Bad Posts

IBF Falun

Missa inte helgens drabbning i Svenska Superliga när IBF Falun och Höllviken möts i Jalas Arena. Boka din biljett redan nu på ibffalun.ebiljett.nu #jalasarena #masmästaren #ibffalun #ibffamily

200 interactions on 14 165 followers
IBF Falun

3:e femman # Annie Perås Gabriella Gustavsson Elsa Rendalen Emelie Magnusson Cajsa Lindén #

367 interactions on 14 165 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Instagram 4 days ago