Facebook analysis of

Vinfabriken

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Vinfabriken. During this time the organization have reached an NU Level* of 46, which is 4 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
55
Följarskara
51
Frekvens
5
NU-poäng
46
Followers
741
Interactions
2,2K
Interaktioner Per Post
372
Interactions Per Follower
3,0
Posts Per Week
0,1


Appreciation Level Ranking
Jönköping#342
Jönköpings län#1 469
Sverige#41 420

Successful Posts

Vinfabriken

Vinfabrikens Äppelglögg Spetsad med Calvados släpps på Systembolaget den 1 November!

2 042 interaction points on 741 followers
Vinfabriken

Nu finns även Vinfabrikens Äppelglögg 11% på systembolaget! Med en karaktär av röda äpplen, kanel, kardemumma, ingefära, apelsinskal och vanilj blir den en favorit på julbordet. Artikelnummer 96037-01 (750 ml) och 96037-02 (375 ml)

129 interaction points on 741 followers

Bad Posts

Vinfabriken

Göteborgs-Posten listar Vinfabrikens Äppelglögg bland årets 10 bästa glöggflaskor. Det är vi såklart otroligt glada för! Artikelnummer på systembolaget: 96037-01

Årets tio bästa flaskor glögg

Så är det åter dags för värmande glöggkalas. Årets sortiment domineras av klassiska glöggsmaker, men det finns också annat att välja på. Här är mina favoriter.

11 interaction points on 741 followers
Vinfabriken
15 interaction points on 741 followers
3 weeks ago

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 3 weeks ago