Facebook analysis of

Carl Stahl-lifttjänst

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 3 months of Facebook efforts by Carl Stahl-lifttjänst. During this time the organization have reached an NU Level* of 11, which is 39 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
10
Frekvens
33
NU-poäng
11
Followers
85,0
Interactions
199
Interaktioner Per Post
19,9
Interactions Per Follower
2,3
Posts Per Week
0,7


Appreciation Level Ranking
Company in Jönköpings län#259
Jönköping#1 359
Jönköpings län#4 384
Company in Sverige#6 465
Sverige#130 341

Successful Posts

Carl Stahl-lifttjänst

Linbyte Ånnaboda Storsrenshöjden. Med insmugen intervju på köpet...

24 interaction points on 85 followers
Carl Stahl-lifttjänst

Vi expanderar och söker en servicetekniker Som servicetekniker hos oss arbetar du i en intressant och internationell miljö. Dina kunder finns inom ett brett spann med blandning av stora som små företag inom skidliftanläggningar och industrin. Reparationer av växellådor, lagerbyten,…

23 interaction points on 85 followers

Bad Posts

Carl Stahl-lifttjänst

Försäljningsrekord för skidturismnäringen - Nyheterna - tv4.se

Försäljningen av liftkort på svenska skidanläggningar har ökat med 66 procent de senaste tio åren. Ekonominyheterna besökte lilla Kåbdalis i Norrbotten där förberedelserna inför årets säsong pågår för fullt.

5 interaction points on 85 followers
Carl Stahl-lifttjänst

Fnurra på trån

19 interaction points on 85 followers

Interaktioner per inlägg

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 8 weeks ago