Facebook analysis of

Carl Stahl-lifttjänst

Nischad Utbildnings' social media analyst Rickard Eriksson have analyzed the last 90 days of Facebook efforts by Carl Stahl-lifttjänst. During this time the organization have reached an Appreciation Level* of 11, which is 39 % worse than the average in Sverige.

Engagemang
0
Följarskara
10
Frekvens
33
NU-poäng
11
Followers
85,0
Interactions
199
Interaktioner Per Post
19,9
Interactions Per Follower
2,3
Posts Per Week
0,7

Successful Posts

Carl Stahl-lifttjänst

Demontering av dalstation, växellådan skall renoveras och där uppe står Palle och gör.... ingenting

28 interactions on 85 followers
Carl Stahl-lifttjänst

Linbyte Ånnaboda Storsrenshöjden. Med insmugen intervju på köpet...

24 interactions on 85 followers

Bad Posts

Carl Stahl-lifttjänst

Försäljningsrekord för skidturismnäringen - Nyheterna - tv4.se

Försäljningen av liftkort på svenska skidanläggningar har ökat med 66 procent de senaste tio åren. Ekonominyheterna besökte lilla Kåbdalis i Norrbotten där förberedelserna inför årets säsong pågår för fullt.

5 interactions on 85 followers
Carl Stahl-lifttjänst

Palle gör en wire kortning på en släplift i Ramundberget idag. Gammal metod av splitsknut möter ny typ.

18 interactions on 85 followers

Interaktioner per inlägg

Följare

The definition of the Appreciation Level

The Appreciation Level is the ability to create relevant and appreciated social content, so good that the followers show an active interest. The (or AL) is calculated based on the number of interactions (likes, comments and shares) per post, divided by the social channel's followers (the potential). The is shown in per mille.

In other words; 45,2 means that every post has been liked, commented on or shared by on average 45,2 per mille (or 4,52 percent of the followers).

This analysis was based on data fetched from Facebook 2 days ago